علم گرا

سازمان سیستم رایانه ای: سری B5700 / B6700 بر سازماندهی سری B5700 / B6700 توسعه یافته توسط Burroughs Corp متمرکز است. به طور خاص ، این بررسی می کند که چگونه سیستم های کامپیوتری می توانند (یا باید) برای پشتیبانی سازماندهی شوند و از این رو کارآمدتر ، در حال اجرا هستند. از برنامه های رایانه ای که با ساختارهای اطلاعاتی مشابهی تکامل می یابند. این کتاب که از 9 فصل تشکیل شده است ، با توجه ویژه به معماری سخت افزار / نرم افزار آنها ، با پیش زمینه ای در مورد توسعه سیستم عامل های B5700 / B6700 آغاز می شود. بحث سپس به فرآیندهای ساختار بلوک درگیر در کار B6700 برمی گردد ، که متشکل از یک الگوریتم ثابت زمان و یک ساختار داده متغیر با زمان است که رکورد اجرای آن الگوریتم است. فصل های بعدی با ساختارهای داده اصلی الگوریتم های B6700 سروکار دارند.ویژگی های وظیفه و ایجاد و هماهنگی وظایف ؛ ساختار پشته و مالکیت پشته ؛ و وقفه های نرم افزاری استراتژی های کنترل ذخیره سازی و همچنین جوانب مثبت و منفی B6700 ، همراه با جزئیات سخت افزاری مربوط به ورود و بازگشت روش و تعیین تکلیف ، در نظر گرفته شده اند. این مونوگرافی برای مدیران مراکز رایانه ای ، سایر متخصصان رایانه و دانشجویان جدی علوم کامپیوتر که به موضوع سازمان کامپیوتر علاقه دارند ، در نظر گرفته شده است.و دانشجویان جدی در علوم کامپیوتر که علاقه مند به موضوع سازمان کامپیوتر هستند.و دانشجویان جدی در علوم کامپیوتر که علاقه مند به موضوع سازمان کامپیوتر هستند.سیستم های رایانه ای برای سیستم های انسانی بر پویایی انسانی مرتبط با اجرای سیستم های رایانه ای متمرکز تمرکز دارد. بر اساس مطالعه ای که در سال های 1974 و 1975 در ایالات متحده انجام شد ، این یک چارچوب منسجم برای مدیریت توسعه سیستم های اطلاعاتی است. این چارچوب به منظور فراهم آوردن طرحی از منابع تحلیلی در دسترس آنها هنگام انجام وظیفه پیچیده ، در اختیار افراد درگیر در توسعه و پیاده سازی سیستمهای اطلاعاتی مبتنی بر رایانه (سیستمهای پشتیبانی تصمیم گیری) قرار گرفته است. این کتاب که از 11 فصل تشکیل شده است ، با مروری بر تحقیقات و خردهای متعارف ادبیات سیستم های اطلاعاتی و لیستی از 32 "اسطوره" یا "پیش بینی" آغاز می شود. سپس مفاهیم اصلی از تئوری و تحقیقات توسعه سازمان شرح داده شده است ،با تأکید بر مدیریت تغییر و پویایی سازمانی داخلی. این مفاهیم سپس برای سیستم سازی "پیش بینی ها" و برای ارائه یک چارچوب تحلیلی کلی تر برای مدیریت توسعه سیستم اطلاعات ، در یافته های فصل های قبلی استفاده می شود. در فصل های بعدی یک مطالعه موردی از یک سیستم کالج 10 پردیس ارائه شده است که تصمیم گرفت تمام امکانات رایانه ای را در سال 1972 متمرکز کند. این مطالعه پیشرفت ، تأثیرات سیستم بر فعالیت های مدیریتی و پاسخ مدیریتی به سیستم را بررسی می کند. فصل آخر یافته های حاصل از مطالعه میدانی را خلاصه می کند ، آنها را با مفاهیم و پیش بینی های قبلی توضیح داده شده و مجموعه ای از توصیه ها را برای اقدامات مدیریتی ایجاد می کند. این مونوگرافی مورد توجه طراحان سیستم ها ، مدیران سیستم های اطلاعاتی ،و کسانی که با سیستم های مبتنی بر رایانه درگیر هستند.

شبیه سازی رایانه ای در مطالعات جمعیت انسانی شامل مقالاتی در یک کنفرانس است که در 12 تا 14 ژوئن 1972 در دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا و تحت حمایت شورای تحقیقات علوم اجتماعی برگزار شد. این کنفرانس محفلی را برای بحث در مورد کاربرد تکنیک های شبیه سازی رایانه ای در مطالعات جمعیت انسانی و موضوعات سازمان یافته در چهار موضوع فراهم کرد: انسان شناسی و سیستم های اجتماعی. ژنتیک و سیستم های سازگار جمعیت شناسی و روش شبیه سازی. این جلد که از 23 فصل تشکیل شده است ، با تجزیه و تحلیل دو آزمایش کوچک سازی رایانه ای آغاز می شود: تأثیر تابوی محارم بر دوام جمعیت و تأثیر اختلاف سنی همسران بر انحراف روابط فامیلی آنها. سپس خواننده با شبیه سازی رایانه ای ممنوعیت انسداد و قوانین تجویز قبیله در بسته ، آشنا می شودجمعیت محدود یک دیدگاه تجربی در مدل های شبیه سازی جمعیت انسانی ؛ و مدل های قابل استفاده برای تنوع جغرافیایی در انسان. فصل های بعدی به نقش مجموعه های سازگار در روند سازگاری می پردازد. شبیه سازی تولید مثل انسان ؛ و ریاضیات مدل های شبیه سازی جمعیت. این کتاب مورد توجه مردم شناسان ، متخصصان ژنتیک ، زیست شناسان ، دانشمندان کامپیوتر ، ریاضیدانان و دانشمندان علوم اجتماعی قرار خواهد گرفت.دانشمندان کامپیوتر ، ریاضیدانان و دانشمندان علوم اجتماعی.دانشمندان کامپیوتر ، ریاضیدانان و دانشمندان علوم اجتماعی.در چند سال گذشته شاهد تحولات سریعی در فناوری رایانه بوده ایم که باعث ایجاد طیف وسیعی از گزینه های کنترل سیستم شده است که می تواند در صنایع فرآیندی اعمال شود. این شامل؛ سیستم های باز ، سیستم های خبره ، شبکه های عصبی ، سیستم های فازی و سیستم های شی گرا ، که همگی در این حجم کلیدی پوشش داده شده اند ، که خلاصه ای ارزشمند از آخرین تحقیقات بین المللی در این زمینه را ارائه می دهد.

امنیت رایانه اطلاعات مربوط به نگرانی روزافزون در مورد امنیت و حریم خصوصی رایانه را فراهم می کند ، فراتر از نیاز نظامی متداول برای پوشش کل جامعه غیرنظامی و تجاری. این کتاب در مورد روش های اطمینان از یکپارچگی داده های ذخیره شده بحث می کند. این کتاب که در هشت فصل تنظیم شده است ، با مروری بر روابط بین مسائل مربوط به حریم خصوصی و اقدامات امنیتی آغاز می شود. این متن سپس بحثی در مورد مسائل مربوط به حریم خصوصی ، اقدامات قانونی و پیامدهای آنها بر امنیت را ارائه می دهد. سایر فصل ها پیامدهای فنی تصویب قانون حریم خصوصی را در نظر گرفته و کنترل دسترسی مورد نیاز قانون حریم خصوصی را توضیح می دهند. در این کتاب همچنین سیاست ها و رویه های داخلی امنیت عملیاتی ،که توسط مدیریت برای اطمینان از امنیت داده ها و نصب رایانه آنها به تصویب رسیده است. فصل آخر به بهینه سازی سیستم مدیریت پایگاه داده برای تسهیل استفاده م dataثر و م ofثر از داده ها می پردازد. این کتاب منبع ارزشمندی برای مدیران فنی است.این کتاب تمرکز عمیق منحصر به فردی را در مورد چگونگی حل و فصل سازمانهای مالی و تأمین کنندگان امنیت رایانه ارائه می دهد - از نظر استراتژیک - مسئله امنیت کامپیوتر.این کتاب به سبک آسان خواندن و غیر فنی که برای همه کسانی که در مدیریت این منطقه حساس مشارکت دارند ، از مدیران امنیت رایانه ، مدیران مالی و مدیران گرفته تا تحلیلگران و طراحان در خانه های نرم افزارهای مالی ، کتابی اساسی است.این گزارش نیازهای امنیتی رایانه طیف گسترده ای از سازمان ها را در بخش خدمات مالی ، از بانک های خرده فروشی ، تجاری و سرمایه گذاری گرفته تا تجارت مالی و سازمان های مدیریت سرمایه گذاری ، مورد تجزیه و تحلیل قرار می ده

رابط تحقیق در عملیات و علوم رایانه - اگرچه برای یک تعریف دقیق گریزان است - یک منطقه بارور از تحقیقات روش شناختی و کاربردی بوده است. مقالاتی که در این کتاب نوشته شده است ، توسط متخصصان حوزه های مربوط به خود نوشته شده اند و در زمینه گسترده ای از حوزه های تحقیقاتی شامل تکنیک های بهینه سازی ، برنامه نویسی خطی ، الگوریتم های نقطه داخلی ، شبکه ها ، گرافیک رایانه ، آخرین وضعیت موجود در این رابط را بیان می کنند. در تحقیقات عملیاتی ، الگوریتم ها و پیاده سازی های موازی ، برنامه ریزی و برنامه ریزی ، الگوریتم های ژنتیک ، روش های جستجوی ابتکاری و بازیابی داده ها.علوم کامپیوتر و رایانش علمی شامل مقالات سومین کنفرانس ICASE در زمینه محاسبات علمی است که در ویلیامزبورگ ، ویرجینیا ، در تاریخ 1 و 2 آوریل 1976 ، تحت نظارت موسسه کاربردهای رایانه ای در مهندسی سیستم در مرکز تحقیقات نانگ لانگلی برگزار شد. در این کنفرانس ، محفلی برای بررسی همه جنبه های محاسبات علمی فراهم شد و موضوعاتی از طراحی به کمک رایانه (CAD) و فناوری علوم کامپیوتر گرفته تا طراحی کدهای بزرگ هیدرودینامیکی را پوشش داد. مطالعات موردی در محاسبات قابل اعتماد نیز ارائه شده است. این کتاب که از 13 فصل تشکیل شده است ، با مقدمه ای در مورد استفاده از مفهوم سلسله مراتب خانواده در توسعه سیستم های برنامه نویسی علمی آغاز می شود. سپس بحث به ساختار داده های محاسبات علمی و نمایش و مدیریت آنها می پردازد.برخی از قابلیتهای مهم CAD مورد نیاز برای پشتیبانی از طراحی هوا فضا در زمینه پشتیبانی تعاملی ، مدیریت اطلاعات و پیشرفتهای سخت افزاری رایانه و همچنین برخی از پیشرفتهای علوم رایانه که ممکن است به طور قابل توجهی در ایجاد چنین تواناییهایی کمک کند و استفاده از سیستم های محاسبات نمادین برای حل مسئله در تحقیقات علمی. در فصل های بعدی به برنامه های رایانه ای در اخترفیزیک می پردازیم. امکان محاسبه تلاطم و تونل باد عددی ؛ و مبنایی برای یک برنامه هدف کلی برای تجزیه و تحلیل عناصر محدود است. ابزارهای نرم افزاری برای گرافیک رایانه ای نیز در نظر گرفته شده است. این مونوگرافی برای دانشمندان ، طراحان سیستم ها و مهندسان و دانشجویان علوم کامپیوتر که به موضوع محاسبات علمی علاقه مند هستند ، دارای ارزش خواهد بود.

علوم کامپیوتر و منطق چند ارزش: نظریه و برنامه ها بر روی فرایندها ، روش ها و رویکردهای درگیر در منطق چند ارزش و رابطه آن با علوم کامپیوتر متمرکز است. این انتخاب ابتدا مقدمه ای بر منطق چندارزش ، نظریه شبکه جبری پس ، طراحی منطق چند منظوره و برنامه های کاربردی در رایانه های باینری ، کوچکترین منطق بسیار ارزشمند برای درمان سیگنال های خطای تکمیل شده و تکمیل نشده و شبکه های مبتنی بر زنجیره است. بحث ها بر روی فرمول بندی ، نظریه بازنمایی ، تئوری و طراحی مدار ، جداول منطقی و عملیات یکپارچه متمرکز است. سپس متن پردازش سیگنال چند مقداری را با محدود کردن ، توسعه منطق چند مقداری مرتبط با علوم کامپیوتر ، جبرهای p و الگوریتمی برای بدیهی سازی هر منطق محدود بررسی می کند.این کتاب نگاهی به خصوصیات کامل جبرهای منطقی چندارزش ، ساده سازی کامپیوتر در توابع سوئیچینگ چند ارزش و به حداقل رساندن توابع چند ارزشی دارد. مباحث شامل تولید پیامدهای اصلی ، تحقق ، الگوریتم های به حداقل رساندن ، الگوریتم تجزیه برای توابع سوئیچینگ چند ارزش ، و رابطه بین فرم محصولات و آرایه مکعب ها است. این انتخاب برای مهندسان کامپیوتر ، دانشمندان کامپیوتر ، ریاضیدانان کاربردی و فیزیکدانان علاقه مند به منطق چند ارزش انجام می شود زیرا این رشته مربوط به مهندسی کامپیوتر و علوم کامپیوتر است.الگوریتم تجزیه برای توابع سوئیچینگ چند ارزش ، و رابطه بین شکل حاصل از محصولات و آرایه مکعب ها. این انتخاب برای مهندسان کامپیوتر ، دانشمندان کامپیوتر ، ریاضیدانان کاربردی و فیزیکدانان علاقه مند به منطق چند ارزش انجام می شود زیرا این رشته مربوط به مهندسی کامپیوتر و علوم کامپیوتر است.الگوریتم تجزیه برای توابع سوئیچینگ چند ارزش ، و رابطه بین شکل حاصل از محصولات و آرایه مکعب ها. این انتخاب برای مهندسان کامپیوتر ، دانشمندان کامپیوتر ، ریاضیدانان کاربردی و فیزیکدانان علاقه مند به منطق چند ارزش انجام می شود زیرا این رشته مربوط به مهندسی کامپیوتر و علوم کامپیوتر است.