یک راهنمای اساسی و بی معنی برای طراحی SOC های مگا دروازه قرن 21st با استفاده از سیلیکون نانومتر. در مورد موضوعات مهم امروز تحت تأثیر طراحی SOC ، بر اساس دهه ها تجربه شخصی نویسنده در توسعه سیستم های بزرگ دیجیتال به عنوان مهندس طراحی ، هنگام کار در بخش رایانه رومیزی Hewlett-Packard و در Cadnetix پیشگام ایستگاه کاری EDA ، و پوشش موضوعاتی مانند برنده جایزه بحث می کند. روزنامه نگار فناوری و سردبیر مجله EDN و گزارش ریز پردازنده.
· مرزهای پذیرفته شده متعارف و محدودیتهای درک شده از طراحی سیستم مبتنی بر پردازنده را کاوش می کند و سپس این محدودیتهای مصنوعی را از طریق یک چشم انداز تازه در مورد تواناییهای ویژه هسته های پردازنده که به طور خاص برای طراحی SOC طراحی شده اند منفجر می کند.
· بررسی کامل سیر تکامل پردازنده ها و هسته های پردازنده مورد استفاده برای طراحی ASIC و SOC با نگاهی به مکانی که این صنعت به وجود آمده است و به کجا می رود.پیشرفت های ژنومیک و بیوتکنولوژی جهش های کوانتومی را در درک زیست شناسی مولکولی سویا امکان پذیر می کند. مشکلاتی که صنعت دانه های سویا با آن روبرو هستند نیز در حال تنوع و تشدید در مقیاس جهانی هستند. طراحی سویا برای قرن 21 موانع موجود و در حال ظهور در بازار جهانی سویا را ترسیم می کند ، اصولاً: 1) توانایی طولانی مدت در حفظ تولید برای تأمین رشد تقاضا برای محصولات سویا و سویا. 2) سیاست های دولتی و قانونی ؛ 3) دسترسی جهانی به پیشرفت فن آوری سویا ؛ و 4) روند مشتری و مصرف کننده در استفاده از محصولات سویا. این کتاب همچنین به مراحل پیشرفته ای می پردازد که باید به انتقال دانه های سویا از این موانع بازار کمک کند زیرا پیشرفت در علم ژنتیک و مهندسی ژنتیک برای طراحی محصولات سویا و محصولات سویا که چالش های بازارهای قرن 21 را برآورده می کنند ، به کار گرفته شده است.شامل یک نمای کلی از چشم انداز اقتصادی سویا و جزئیات پیشرفت های ژنتیک سویا و ژنومیک است.
کتاب مختصر و منظم با پنج بخش اصلی که شامل موارد نظارتی تا پیشرفت در ژنومیک تا تولید تجاری برای تولید یک محصول برتر است.
ویرایش شده توسط یک رهبر جهانی در زمینه ژنتیک دانه های روغنی ، زیست شناسی مولکولی و تحقیقات انرژی زیستی.
· توضیحات آسان در مورد قابلیت هسته های پردازنده با قابلیت تنظیم و توسعه از طریق بررسی دقیق هسته پردازنده Xtensa با قابلیت تنظیم ، و شش هسته از پیش پیکربندی شده Diamond توسط Tensilica.
· جامع ترین ارزیابی موجود از جنبه های عملی پیکربندی و استفاده از چندین هسته پردازنده برای دستیابی به اهداف طراحی ، عملکرد و قدرت SOC بسیار دشوار و بلند پروازانه.ین راهنمای پیچ و مهره برای طراحی صدا برای فیلم های متحرک ، نرم افزار صوتی ، بارگیری رایگان ، نحوه کار صدا ، قدرت صدا در هنگام استفاده توسط یک فیلمساز انیمیشن را توضیح می دهد و مثالهای مختلفی را برای نحوه استفاده از صدا برای روح بخشیدن به فیلم های خود ارائه می دهد. صدای حرفه ای
انیماتورهای باهوش صدا با استفاده از صدا برای جلوه هایی که لزوماً وقت ایجاد آن را ندارند ، منابع گرانبها (وقت و هزینه) را پس انداز می کنند به عنوان مثال ، صدای پرواز کلاغ به بینندگان حس کلاغ بدون کلاغ را می دهد. در مواردی که در یک فیلم انیمیشن یک عنصر یا صحنه مضاعف وجود دارد ، این کتاب توضیح می دهد که چرا شما باید برای آن صدای کم فرکانس انتخاب کنید - فرکانس های پایین ترسناک هستند ، زیرا گوش نمی تواند منشا یا جهت آنها را رمزگشایی کند!
روی دی وی دی: سه انیمیشن 5 دقیقه ای. نمونه کلیپ های صوتی ، پرش های کوتاه و جریان های ویدئویی ؛ به علاوه گرافیک حرکتی که با آن می توان برنامه های صوتی را توضیح داد که در این کتاب توضیح داده شده است.