طراحی آزمایشات EEG برای مطالعه مغز: کد طراحی و مجموعه داده های نمونهجزئیات طراحی آزمایش های مختلف مغز با استفاده از الکتروانسفالوگرام (EEG). با ارائه رهنمودهایی برای طراحی آزمایش EEG ، این کار در درجه اول برای محققانی است که می خواهند با طراحی آزمایشات خود و همچنین افرادی که از علوم اعصاب هیجان زده هستند و می خواهند برنامه های مختلف مرتبط با مغز را کشف کنند ، در این زمینه فعالیت کنند. فصل اول چگونگی طراحی آزمایش EEG را شرح می دهد و جزئیات پارامترهای مختلفی را که باید برای موفقیت در نظر گرفته شوند ، بیان می کند ، در حالی که فصل های باقی مانده طراحی آزمایش را برای تعدادی از برنامه های عصبی اعم از بالینی و رفتاری ارائه می دهد. از آنجا که هر فصل با کدهای طراحی آزمایش و مجموعه داده های نمونه همراه است ، علاقه مندان می توانند به سرعت آزمایش های خود را طراحی کنند یا از طرح فعلی برای اهداف خود استفاده کنند.نوشته شده است برای کمک به دانشمندان علوم اعصاب در طراحی آزمایش با استفاده از EEGبک های یادگیری برای دانشجویان در محیط آنلاین بسیار مهم است. طراحی آموزشهای کتابخانه موثرمثالها و گامهایی برای چگونگی ایجاد آموزشهایی متناسب با سبکهای یادگیری ، بر اساس مطالعات کاربردی دانش آموزان از گروههای مختلف فرهنگی و سبکهای یادگیری ، فراهم می کند. این کتاب مطالعات ، پیشنهادات عملی و مثالهایی را برای کمک به کتابداران و اساتید ارائه می دهد زیرا آنها برنامه های آنلاین را برای دانشجویان از سبک های مختلف یادگیری توسعه می دهند. تحقیق در مورد تنظیمات سبک یادگیری در محیط آنلاین بر لزوم ارائه روشهای متنوعی که شامل مثالهای متنی ، شنیداری ، تصویری و حرکتی است تأکید دارد. این کتاب که برای یک متخصص در زمینه آموزش آنلاین کار می کند ، خلاصه ای از ادبیات فعلی را ارائه می دهد و بهترین روش ها را برای طراحی ابزارهای آنلاین موثر برای فراگیران مختلف ارائه می دهد ، از جمله پیشنهاداتی برای ارزیابی اشیا learning یادگیری.نتايج حاصل از مطالعات قابليت استفاده با دانشجويان را نشان مي دهد كه سبك يادگيري و اثربخشي حاصل از آموزشها را بر اساس سبک ترجيحي آنها ارزيابي مي كنند
رویکردها و نرم افزارهای مورد استفاده کتابداران و مربیان برای ایجاد آموزشها را به همراه نمونه هایی از مشکلات و مزایای هر یک برای سبک های مختلف یادگیری مقایسه می کند.
شامل مثالهایی از روشهای استفاده از نرم افزار در حالی که شامل اشیا learning یادگیری متناسب با سبک یادگیری است
این عنوان در دوازده فصل ساخته شده است و شامل موارد زیر می شود: بحث سبک یادگیری: آیا ما باید سبک های یادگیری را با سبک های ارائه مطابقت دهیم؟ مروری بر نظریه های سبک یادگیری و سبک یادگیری حاصل از مطالعات مختلف ؛ تقاطع فرهنگ و سبک های یادگیری ؛ نیاز به یادگیری توسعه شی روش فعلی: دسته ها و ویژگی های آموزش کتابخانه. طراحی موثر اشیا learning یادگیری ؛ ملاحظات آموزشی برای آموزشها ؛ گزینه های تعامل برای آموزشها ؛ ارزیابی اشیا learning یادگیری ؛ ارزش و روند مطالعات قابلیت استفاده ؛ اشیا learning یادگیری بازاریابی برای دید گسترده ؛ و بخشی از منابع.
یک رویکرد گام به گام برای طراحی آزمایشات EEG بالینی و رفتاری ارائه می دهد
شامل کدهای طراحی آزمایش و مجموعه داده های نمونه است
معیارهای ورود و خروج را برای کمک به شناسایی صحیح افراد آزمایش و حداقل تعداد نمونه ها فراهم می کند
شامل پیوست هایی است که فرم های استخدام ، فرم های اخلاقی و آزمون های مختلف ذهنی مرتبط با هر یک از فصل ها را ارائه می دهد