اینترنت و دستگاه های اینترنتی جاسازی شده در صنعت محاسبات مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند ، زیرا به عنوان آینده محاسبات دیده می شوند. طراحی چنین دستگاه هایی چالش های فنی بسیاری را به همراه دارد. این کتاب اولین راهنمای موجود است که نحوه طراحی دسترسی و ارزان پروژه دسترسی به اینترنت و ارتباطات را در سیستم های جاسازی شده بیان می کند. این یک روش سخت افزاری / نرم افزاری یکپارچه با استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا و میکروکنترلرهای استاندارد صنعت است. تصاویر متعدد و مثالهای کد ، متن را زنده می کند. این کتاب نحوه ساخت سنسورهای مختلف و دستگاه های کنترل متصل به رابط های TINI را نشان می دهد ، نحوه نوشتن برنامه هایی را کنترل می کند که آنها را در جاوا کنترل می کند و سپس همه آنها را در برنامه های عملی به هم متصل می کند. بحث در مورد چگونگی عملکرد این فن آوری ها ، از کجا می توان مشخصات دقیق را دریافت کرد ،اولین راهنمای طراحی قابلیت های دسترسی و ارتباطات اینترنتی در سیستم های جاسازی شده
از یک رویکرد سخت افزاری / نرم افزاری یکپارچه با استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا به عنوان استاندارد صنعت استفاده می کندصول و کاربردها مقدمه ای عملی بر اصول و عملکرد طراحی سیستم تعبیه شده با استفاده از میکروکنترلر PIC است. این کتاب همراه با مثالها و تصاویر مفید ، یک درمان عمیق از طراحی میکروکنترلر و همچنین برنامه نویسی به زبان اسمبلی و C را همراه با مباحث پیشرفته مانند تکنیک های اتصال و شبکه و سیستم عامل های زمان واقعی ارائه می دهد. در این یک کتاب دانش آموزان تمام مهارت های خود را برای مهارت در طراحی سیستم های جاسازی شده کسب می کنند.

این متن با استفاده از میکروکنترلرهای 16F84A ، 16F873A و 18F242 PIC اصول سیستم های جاسازی شده را با برنامه ها ترکیب می کند. دانش آموزان می آموزند که چگونه اصول را با استفاده از انبوهی از نمونه های طرح و ایده های طراحی ، از جمله یک ربات به شکل وسیله راهنمای خودمختار ، به کار گیرند. پوشش بین نرم افزار و سخت افزار کاملاً متعادل است ، با ارائه کامل به طراحی میکروکنترلر و برنامه نویسی نرم افزار ، با استفاده از هر دو اسمبلر و C. این کتاب با یک وب سایت همراه همراه است که حاوی کپی از تمام برنامه ها و ابزارهای نرم افزاری مورد استفاده در متن و یک دانش آموز است. نسخه کامپایلر C.

این کتاب برای دوره های مقدماتی و دوره های آزمایشگاهی در مورد سیستم های جاسازی شده ، ریزپردازنده ها با استفاده از میکروکنترلر PIC و همچنین دوره های پیشرفته تر که از سری 18F استفاده می کنند و برنامه نویسی C را در یک محیط تعبیه شده آموزش می دهند ، ایده آل خواهد بود. مهندسان صنعت و علاقه مندان آگاه ، این کتاب را هنگام طراحی و پیاده سازی سیستم های جاسازی شده ساده و پیچیده با استفاده از میکروکنترلر PIC ، منبع ارزشمندی می یابند.