ا می دانید چه سلاح هایی برای محافظت در برابر جنگ سایبری و چه ابزاری برای به حداقل رساندن تأثیر آنها استفاده می شود؟ چگونه می توانید اطلاعاتی جمع آوری کنید که به شما امکان می دهد سیستم خود را برای جلوگیری از حملات پیکربندی کنید؟ مسائل مربوط به امنیت و حریم خصوصی آنلاین هر روز بیشتر و بیشتر قابل توجه می شود ، در بسیاری از موارد شرکت ها و دولت ها از اطلاعات شخصی و مالی سو mis استفاده (یا سو mis استفاده عمدی) استفاده می کنند.
سازمان ها باید متعهد به دفاع از دارایی های خود و اطلاعات مشتریان خود باشند. طراحی و ساختن یک مرکز عملیات امنیتی به شما نشان می دهد که چگونه می توانید سازمان ، زیرساخت ها و توانایی های خود را برای محافظت م companyثر ، کارآمد و محرمانه از شرکت و مشتریان خود توسعه دهید.
نوشته شده توسط یک متخصص موضوعی که در زمینه اجرای SOC در بخشهای دولتی و خصوصی مشورت کرده است ، طراحی و ساخت مرکز عملیاتی امنیتی نقشه اصلی دفاع سایبری است.نحوه ایجاد و ساخت مرکز عملیات امنیتی را توضیح می دهدحی محصولات قابل اطمینان و قابل اعتماد مقدمه ای در مورد اهمیت قابلیت ، کیفیت و قابلیت اطمینان دررجسته ترین برنامه های وب که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند ، پر از داده هستند. تعداد زیادی از سیستم های مدیریت پایگاه داده در سراسر اینترنت و نگهداری مقادیر زیادی از داده های ساخت یافته برای تجارت الکترونیکی ، تجارت آنلاین ، بانکداری ، کتابخانه های دیجیتال و سایر سایت های با حجم
توسعه و نگهداری این برنامه های پرمصرف ، فعالیتی کاملاً انضباطی و پیچیده است که به کلیه ابزارها و تکنیک هایی که مهندسی نرم افزار می تواند ارائه دهد ، نیاز دارد. این کتاب پیشرفت بزرگی برای توسعه دهندگان برنامه های وب است. نویسندگان - همه محققان پایگاه داده شناخته شده بین المللی - با استفاده از صدها تصویر و یک زبان مدل سازی بصری زیبا ، روشی را ارائه می دهند که به طور کامل از رویکرد مدل سازی مفهومی مهندسی نرم افزار ، از ایده تا کاربرد بهره می برد. خوانندگان نه تنها نحوه استفاده از فن آوری های طراحی پایگاه داده های رابطه ای برای استفاده در وب ، بلکه همچنین نحوه تبدیل طرح های مفهومی خود از برنامه های وب پرمشغله به م -لفه های نرم افزاری م learnثر را فرا خواهند گرفت.
توسعه محصول است. این مفهوم را با طراحی متمرکز بر تولید طرحهایی مطابق با استانداردهای کیفیت ، معرفی می کند و همچنین به ایجاد ارتباط بین تولید قطعات و قابلیت فرآیند آن با نرخ خرابی می پردازد. این مقدمه ای برای طراحی قابل اعتماد ، شامل مفهوم احتمالی قابلیت اطمینان در طراحی محصول است.
این حجم کمی و بسیار عملی روشهای عملی برای تجزیه و تحلیل طرح های مکانیکی با توجه به قابلیت و قابلیت اطمینان آنها را فراهم می کند. مهندسین تمرینی که باید استانداردهای مشخصی را برای طراحی رعایت کنند ، این کتاب را بسیار ارزشمند می دانند ، زیرا در آن روشهایی که از داده های قابل توجه فیزیکی برای کمی سازی خطرات مهندسی در مرحله طراحی استفاده می شود ، بیان شده است. با به دست آوردن اقدامات واقع بینانه تر در مورد عملکرد طراحی ، می توان هزینه های خرابی را کاهش داد. این کتاب با توجه به اینکه موضوع اصلی آن طراحی محصول است ، ابزاری بسیار مفید برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و همچنین مهندسان حرفه ای است.
نشان می دهد چگونه برای محافظت از سازمان خود ، اطلاعات بی نظیری را جمع آوری می کنید
به شما کمک می کند تا نکات مثبت و منفی هر تصمیم را در طی روند ساخت SOC ارزیابی کنید